Marketing Executive (Q.1)

4 Sài Gòn Centre số 65 Lê Lợi, Quận 1
- Mức lương 10-12 triệu
- Kinh nghiệm 2 năm
- Trình độ Đại học
- Tỉnh/Thành phố Hồ Chí Minh
- Ngành nghề Quảng cáo/Marketing/PR, Mỹ phẩm/Thời trang/Trang sức, Thiết kế/Mỹ thuật
- Số lượng tuyển dụng 4
- Giới tính Không yêu cầu
- Tính chất công việc Giờ hành chính
- Hình thức làm việc Nhân viên chính thức
- Thời gian thử việc 2 tháng

Mô tả công việc

Mô tả

1. Administration:
- Acting as a key liaison point among the Manager, other departments and business partners, setting up meetings as appropriate and maintaining good communications.
- Translating Marketing documents to/from Vietnamese/English as materials for events & advertising purposes (excluding Digital posts).
- Supporting the Manager to maintain and develop the corporation’s activities, projects and plans.
- Cooperating with the other teams and departments to successfully complete the assigned tasks.
- Updating the status of projects and activities from planning to completion, and report to the Manager.
- Following up with the other MKT team members (Designer, VM, Digital MKT) and other departments’ activities and report to the Manager as required.
- Managing MKT budget & costs under the Manager’s plans & approvals.
- Making payments and supervising to make sure the payments are transferred to partners / suppliers on time.
2. Promotion Execution:
- Coordinating with Designer and Suppliers to deliver Promotion Packaging: Design, Adaptation, Printing, Sample approval.
- Coordinating with internal team for internal approval process.
- Preparing for MOIT application and other license that required as Trade promotion, Consumer promotion or partnership offers.
3. Marketing Execution:
- Assisting in the deployment of Trade execution: Campaign book design. Marketing stuffs production, Launching / Opening / Exclusive events, In-store appointments, Private Sales, etc.
- Coordinating the deployment of Marketing initiatives: Indoor / Outdoor Advertising, VM, Digital, PR.
4. Event / Media Report:
- Coordinating with Digital Marketing to summarize Event / Media report of the brands.
5. Other tasks as assigned by manager/BOD

Yêu cầu

- University degree
- 2-5 years experience in Marketing/ Brand with similar position, within the FMCG industry/ Retail/ Fashion is a plus
- Has good foundations and understanding in branding
- Good communication of English in writing and speaking.
- Good command of Microsoft Office.
- Good planning skills
- Analyzing thinking, teamwork, active and high responsibility
- Organised and efficient, being used to working to tight deadlines.
- Able to handle multi tasks and work under high pressure with tight deadlines

Quyền lợi

- Làm việc trong môi trường năng động, sáng tạo và đa dạng cao.
- Chính sách phúc lợi khác theo đúng quy định của Luật Lao động;
- Cơ hội học hỏi, thăng tiến sự nghiệp qua trải nghiệm thực tế;
- Lương thưởng xứng đáng, thỏa thuận dựa trên kinh nghiệm và năng lực: lương cơ bản, lương tháng 13, thưởng.

Hạn nộp 31-07-2020 Hình thức nộp

Bấm "NỘP HỒ SƠ" để ứng tuyển

Tạo thông báo việc làm

Tạo thông báo việc làm